Follow Us @soratemplates

29 May 2011

Filem : Nur Kasih

 Cerita ni dah lama .. cerita basi hehe .. bukan apa CF tak siar biarkan berkempam lama-lama dalam camera gambo ni ..

Datang bukannye main awal, buka pukul 11 pagi .. tapi datang pukul 10 pagi
ini tiketnya... ta daaa... 3 orang..


bagi tak nak buang masa .. CF ni tak geti dok diam membaca lah jawabnyee

Cik Raihan pun tak membuang masa kan...
Terima kasih kat Tie Fatimah aka Mah yang sudi jadi cameragirl hehe..

Ulasan :
Cerita ini penuh dengan dugaan, kesabaran, kecekalan dan yang penting dalam setiap perhubungan sifat kesetiaan. Nur Amina tetap setia bersama suaminya sehingga di nafas suaminya yang terakhir.

Selebihnya nak tau.. pi tengok sendiri nooo...

No comments:

Post a Comment