7 July 2011

Sakit beri petanda

Hari ni badan tak sihat ... mmm tak lama rasanya badan tak sakit... walaupun sakit-sakit hari ni CF boleh buat blog cantik-cantik.. mmm gile koje CF ni.. tadi dah rehat n tido dah.. ni pun tengah buat keje .. tapi sekarang ni kena pelan-pelan kurangkan keje berlebihan.. badan tak dapat rehat secukupnya..


Sebenarnya .. sakit ni memberikan kita petanda ... kalau tak nak mengatasi masalah ni .. kita akan diatasi.. mmm faham-faham je lah ape maksud CF ni hehe..

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Copyright © NurFarizan.Com