12 July 2011

Siapa kita yang sebenarnya?

Assalamualaikum Selamat Pagi yang Luar Biasa.

Alhamdulillah kita masih dipinjamkan nyawa untuk bernafas dibumi Allah SWT amin... syukur sangat-sangat hari ni dapat kembalikan kesihatan & senyum pun panjang lebar hehe..

Nak jadi Luar Biasa antara salah 1 kunci adalah SIHAT? Sihat Fizikal dan Sihat Mental.

Sabtu yang lalu CF, CA & EM ke Melaka. Memandangkan hari Ahad ada Seminar Hidup Luar Biasa
jadi kami sempat la berjalan-jalan ... ternyata Melaka ni bandar yang bersejarah.. tapi CF antara negeri yang paling suka adalah Melaka. Kebetulan CF sukakan sejarahnya dan sejarah sewaktu dengannya .. hehe

Jutaan terima kasih kepada Amir  yang rajin bawa kami jalan-jalan. Amir boleh dikatakan ramah dan cepat mesra. Kongsi Ilmu. Terima kasih adikku yang baik hati Cik Adawiah kerana telah berurusan dengan Amir bagi memudahkan perjalanan ke sana. Maklumlah ni kali pertama ke sana dengan bas tapi sebelum ni CF datang dengan berkereta.

Semuanya telah ditentukan Allah SWT dan semuanya dengan izinNYA.

Terima kasih Muiz & Amir anda HEBAT & LUAR BIASA. Kenapa CF cakap macam tu? Sebab mereka ni pakar dalam KENALI "RAHSIA" POTENSI DIRI MELALUI TARIKH LAHIR. Memang Luar Biasa.

Seminar ini akan di sampaikan oleh Encik Noor Azahar Mokhtar dan CF difahamkan beliau ni adalah anak didik Dr Azizan Osman aka DAO.

Kenapa CF patut hadir ke seminar ni? apa yang CF boleh katakan ia adalah LUAR BIASA setelah Muiz menilai diri CF. 90% adalah tepat !!! hebat tu.. bayangkan lah CF sampai menongkat dagu bila Muiz buat penilaian.. CF antara orang yang sangat-sangat berahsia dari segi tahun kelahiran. Walaupun tak diberi tahu tahunnya tapi dia ni sangat luar biasa dapat membuat penilaian dan penilaian tu adalah TEPAT !!!

Kali pertama dalam hidup orang luar biasa macam ni CF jumpa, nampak sangat sebelum ni jumpa orang biasa-biasa hehe.. tak lah gurau je hehe..

Dalam hidup kita ni buat apa pun kalau tak tau potensi diri mungkin kita tak kemana. Mungkin tak semestinya betul apa yang CF katakan ni.

Gambar  di PS oleh CF melalui : FB Amir 

Cepatttt.. tiket tak banyak yang ada.. jangan fikir 2,3 kali cepat bertindak sekarang... nak sertai boleh buat carian di  FB Muiz atau FB Amir

Ilmu kita kongsi bersama.
CF aka Cik Farizan.

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Copyright © NurFarizan.Com