Follow Us @soratemplates

18 September 2011

Jom Kita Bersenam..

CF nak share sejak 2010 CF biasa buat senaman di rumah je.. mmm kenapa ek.. tapi tak tau lah suka kot hehe.. adalah pulak kot (boleh kira dengan jari pergi jogging di luar rumah hehe)

Apa pun ia bukanlah alasan untuk kita tidak bersenam. Dengan youtube kita dah pun boleh bersenam .. CF suka dengan cara trainer ni .. antara ribuan youtube kaitan aerobik CF suka yang ni .. tak ada yang lain buat masa ni..

jom kita mulakannnn...

video 1

video 2

Mudah je.. nak atau tak nak je.. biasanya CF akan ulang 3 x youtube secara bergilir-gilir video 1 dan video 2...baru mantap dan cergas.. bila kita sihat otak pun sihat, banyak idea-idea baru dan dapat menambah nilai kehidupan diri kita dan orang lain.. so kita enjoy....

No comments:

Post a Comment