Follow Us @soratemplates

25 October 2011

Antara lelaki & perempuan, siapa paling penyayang? bukti??

Wah malam ni di KhaiFM- Penggerak No.1 Anda .. radio online yang sedang meningkat naik ni.. hangat membincangkan topik Antara lelaki & perempuan, siapa paling penyayang? bukti?? yang dikelolakan oleh Deejay Faizah .. jom kita baca komen CF pun ambil serta juga.. 





  • You, Bro Khai and 3 others like this.
    • Nor Anashatul Afini wslm...hye Deejay Faizah KhaiFM...pmpuan yg penyayang tp llki susah nk fhm yg kte syg dia..hehe..(tibe2 mnyibuk lak kat cni)
      58 minutes ago ·  ·  4 people
    • Cik Farizan pendapat Cik Farizan (CF) .. perempuan lebih penyayang.. sebab perempuan sangat peka dengan keadaan pasangan, bertanya khabar, ambil berat soal makan minum.. di mana amat jarang dilakukan oleh kaum adam..
      53 minutes ago ·  ·  2 people
    • Mike Shah Edan Blh pcya kew..Nor Anashatul Afini lalala~
      pulanglah sblm ku runaway..
      aku menunggu kamoo evryday... :P
      50 minutes ago ·  ·  1 person
    • Nor Anashatul Afini ape plk x pecaya nye Mike Shah Edanoiiii....kte ni syg dia tp llki akan anggap kte ni wat dia mcm baby lak..tp cara kte tu la sbnar nya bukti kte syg dia....org llki bl da dpn mata je br la nmpk syg dia tu...hehehe...
      47 minutes ago ·  ·  1 person
    • Nor Anashatul Afini x de mknanya la..llki ni lbh utama kan kwn2 dr gf sndiri...dia syg kwn dia lbh2....hehe..
      44 minutes ago ·  ·  1 person
    • Mike Shah Edan haha.. bkn smuala.. kuar dgn kwn 2 dpt relieve stress tau..
      pompuan ayik nk mnja2 jew.. wekk :P
      42 minutes ago · 
    • Nor Anashatul Afini tu bukan manja...ish...tu la..llki bkn fhm pun pe yg pmpuan nk...llki klu nk mnja2 blh plk eh....:P
      41 minutes ago · 
    • Cik Farizan Nor Anshatul : setujuuuuuu..
      40 minutes ago · 
    • Zul Dyla hohoho... misti la lelaki paling penyayang..
      39 minutes ago ·  ·  1 person
    • Nor Anashatul Afini cik farizan: tq coz stuju...hehe...
      38 minutes ago ·  ·  1 person


<>

Pautan :

No comments:

Post a Comment