20 November 2011

Tiada Daya

Gambar : Carian Google
Tiada daya dan upaya jari hanya mampu mengetuk papan kekunci. Bila hati berbicara perasaan ni mula lega. Melalui laman blog ini aku mampu meluahkan isi hati.. Opss tapi bukan semua tau.. NF masih waras dan ok hihi.. sejak berjinak-jinak di dunia blogging .. hidup mula menjadi terapi minda untuk menghilangkan rasa.. apa-apa aje yang dirasa.. tapi memang takk lah kan nak tengok NF taip bergaduh dengan orang ni.. tak puas hati dengan orang tu.. tak mungkin NF nak buat.. hati perlu dijaga walaupun kuasa menaip di tangan kita. Terima kasih sahabatku yang banyak membimbing ke jalan yang lebih baik. Hidup ini pesan berpesan kerana disana kita akan disoal dengan siapa kita berkawan dan apa yang kita buat semua akan dicatit dan telah pun di catit oleh Raqib dan Atid.

0 comments:

Post a Comment