Follow Us @soratemplates

15 February 2012

Aku dituduh curang ?

Maafkan saya,
saya tidak berniat
menyakiti awak
tapi saya harus memilih
untuk saya teruskan kehidupan
hari-hari yang saya lalui
dan bakal lalui..

Memang saya dikatakan kejam
saya dah bersama awak
sejak 2009

Satu yang perlu awak tahu
saya tak pernah dan tak
kan pernah melupakan awak

Jangan ditanya kenapa
saya pilih dia dan bukannya
awak..

Mohon maaf atas segalanya

wahai kekasih ku terdahulu
kekasih terdahulu
semoga berbahagia

dan 2011 aku telah menemui
CINTA baru

Cinta Blogging 2009 -2010
Cinta KEDUA 2011 - kini

Cinta blogging selamanya dihati
sedih suka duka di sini lah
tempat aku  menceriakan hati
dan mampu buat aku tersenyum

Opss kat sini bukan tempat
luah perasaan segala bagai ..
cer carilah tak jumpa .. bukan semua
boleh dikongsi .. kerana
ada di atas sana ..

jap saya ..
jap aku..
apa pun boleyyy :D

sowi rojak semua ada
penulisan ni Santai Tapi Syempoii

No comments:

Post a Comment