25 March 2012

Kenangan Terindah di Balok Kuantan Pahang

Pada 24.03.2012 bertempat di Balok kami telah mengadakan aktiviti bersama pelajar Institut Perdagangan Munshi tak nak cite panjang-panjang hihi.. Geng Munshi turun ke sana dan dibahagi kepada 3 kumpulan.. Jom selongkar n tengok geng berkumpulan ni hihi..



Kumpulan 1 (K1)
 

Kumpulan 2 (K2)

Kumpulan 3 (K3)
 

wah wah aju jelita .. hmm tengok jap lagi 
memang jelita sangatt.. hihi ..

Pelbagai acara yang telah diadakan .. acara ni 
memang happening ..
Santai Tapi Syempoi.. just for fun ..
merapatkan lagi ikatan antara pelajar dan tenaga IPM Munshi

Jom kita terjah apa yang warga Munshi dah buat ni hihi..

Acara PERTAMA 
Bahan-bahanya ialah
straw & gelang getah
1 set bagi setiap peserta
gelang getah perlu dipaskan 
sehingga ke peserta terakhir dan 
peserta terakhir perlu meletakkan 
gelang getah ke dalam bekas
yang disediakan.. 
proses ni berulang-ulang sehingga
ke getah yang keenam 
(bilangan peserta)


 

 
Tenaga Pengajar IPM Munshi pun turut serta 

 

 

dan pemenangnya adalah KUMPULAN 3 ..


ok acara KEDUA 
CF ingat ingat lupa nama acara ni 
tapi de kaitan kasih sayang gitu
(silap nanti CF edit semula ek)
k kita lupakan kasih sayang tu hhihi

acara kedua ni 
setiap peserta berkumpulan 
perlu membuat balingan belon yang berisi air 
dan rakan berkumpulan perlu berpasangan
setelah balingan pertama berjaya dibuat
maka peserta perlu membuka selangkah ke belakang
dan balingan seterusnya dibuat
bagi peserta yang telah memecahkan belon 
dikira gagal dan keluar padang hihi..
peserta  bertahan 
kira tak pecah belon dikira 
 PEMENANG ..

 
gadis ayu jelita ni lah 
yang mengadili pertandingan kali ni :D


Jomm siap sedia..


 



 
Naa adalah rakan partner CF dalam acara belon kali ni
(baju merah - tengah)


CA antara dua peserta terakhir yang berjaya
tidak memecahkan belon

dan JUARA bagi acara kali ni 
adalah CF & NAA KUMPULAN DUA..
tengok tu belon tu cukup bertuah hihi


Gaya Pemenang :D


Macam-macam gaya pun ada..
 
waktu sedang memikirkan strategi bagi 
task yang seterusnya ..
sempat lagi berposing
time ni comel comel belaka 

sebelum acara seterusnya 
seperti biasa tugas tugas
telah dibahagikan 

Aina n the geng tengah menghidupkan bara bara api
nak bako ayam .. ayam percik Mira ..
hihi memandai je CF beri nama tu ye..

Acara KETIGA .. 
gambar belum ada lagi 
nanti CF edit ye..
yang pasti pemenang bagi acara ketiga
adalah K2 (ambeekk geng aina yang bolot hihi)

Acara KEEMPAT 
cari gula-gula dalam tepung
cabaran bagi CF hihi
sebab acara ni dan acara yang lain
pun adalah acara pertama kali dalam 
hidup .. yelah dah 30 an 
baru join acara sebegini
sebelum ni kita hanya tengok orang yang 
buat menda macam ni 

 
posing sebelum dimekapkan oleh tepung gula gula hihi

Jom kita tengok .. acara kali ni..

 
K2 ni macam nak menang je kali ni 
dua dari tiga acara dia bolot
Aina kali ni kita tak target MENANG 
tapi kita cuba.. tu lah kata kata
terakhir kumpulan dua.. :D

acara cari gula-gula dalam tepung 
dan ambil guna mulut kemudian 
lari dan isi dalam bekas yang disediakan 

acara dah bermula ..
 



Dah siap acara .. acara bergamboo senyuummm
kumpulan yang berjaya meraih gula-gula dalam tepung 

nilai mata mengikut biji gula-gula

Kumpulan Pertama  : 18 
Kumpulan Kedua : 28 
Kumpulan Ketiga : 17

TAHNIAH : KUMPULAN 2

bergambo bersama 
Tudung Koleksi Tepung Gula Gula :D
time ni memang tak bawa mekap pun
 

Acara berhenti seketika dan akan bersambung 
selepas sembahyang zohor..

Acara masak & makan-makan pulak..

 

 
Mira & Zati .. Terima kasih
ayam percik Mira terbaikk.. sedap..

 
Bah. memanggang ayam ni memang ramai 
antaranya : Mira, Aina, Ain, Naa, Zati,
dan ramai lagi..

Jom makan..
 

 

 

ni lah ketua kami .. Amir.. 


sambil menunggu acara petang 
snap gambo sana sini 
jalan jalan amekk angin 

 

 


 



Comel tudung CF tu 
hitam putih hihi..


 

 

 

 

 

 


 
Eh kereta TAN pun ada kat sini .. hmmm
TAN aka Tie, Adawiah, Nur Farizan Nasir

 
 

 
sape kat belakang CF tu.. teetttt


 
bergambar bersama pemilik kenderaan 
TAN.. alpha tu CF :D

Ok ni adalah acara terakhir 



 

 




 


 


 


 
Dari kiri : Nor, Zati & Fqah 
memang sporting ..

Pemenang kali ni Nor dari Kumpulan 2

Terima kasih SEMUA 
kerana telah menjayakan program kali ni
sehingga kita berjumpa lagi 
di program akan datang .. tungguu...

Koleksi gambar ditaja oleh
INTAN HANA

----------------------------------------------------------
Latihan Kerjaya Pengurusan Pejabat Institut Perdagangan Munshi. 
Lebih 5000 Graduan IPM Munshi telah berjaya mengikuti kursus dengan jayanya. 
Ikuti Kisah Kejayaan Graduan IPM Munshi di www.facebook.com/ipmmunshipage 
Sebarang pertanyaan hubungi talian hotline kami 019 993 6840. 
“Ilmu, Kemahiran & Sahsiah Menjana Kecemerlangan Kerjaya’ 
LIKE US






0 comments:

Post a Comment