31 Jul 2012

♥ Chikebum..Chikebum..Aterrrrrr ♥

Tuesday, July 31, 2012 0 Comments





Dari Kiri --->  Naa Qelate, Ann Shimitsu, CF & CA




Chikebumm La Sangatttt...


 Terima kasih Team Suara FM berusaha menyiapkan design  ni..
cantik..cantik.. aiiloikeee..





 

Tengok tu Geng CF & The Typewriter syempoii..
hmm nak kalahkan Team Suara FM ker.. tanyaa..

Kami sentiasa menyokong Radio Online
ni kerana mendekatkan yang jauh
maklum sajalah melalui radio
Suara FM .. kita dapat mengekalkan
ikatan silaturrahim antara sesama kita..

Hmm radio ni memang Santai Tapi Syempoii
jom like / sokong ..

Jemputan Majlis Berbuka Puasa Suara FM bersama MASGENUINE Alliance Holdings Sdn.bhd

Tuesday, July 31, 2012 0 Comments
Baru-baru ini 28.07.2012 syarikat perumahan dan hartanah
MASGENUINE Alliance Holdings Sdn.bhd
berbesar hati menjemput Suara FM menghadiri
Majlis Berbuka Puasa.

Team Suara FM




Suasana Majlis Berbuka Puasa..


Celoteh Pok Yop, Yassin dan Pok Dogo..

ok senyummm...


Suara FM ~ Muzik Satu Suara



Team MASGENUINE


Gambar penuh klik SINI

30 Jul 2012

29 Jul 2012

25 Jul 2012

Kederasan Menaip

Wednesday, July 25, 2012 2 Comments

Alhamdulillah Ujian Kecekapan Menaip
Kali Pertama bagi K1/2012
Mencapai tahap lulus adalah 75%

Untuk mencapai tahap kederasan
Yang telah ditetapkan
Bukanlah perkara yang susah

Utama mesti ada daya usaha dan
Disiplin yang tinggi ..

Maklum sajalah sebelum ini
Kita dah pun tahu menaip

Tapi yang kurangnya kita
Skill .. teknik menaip
Kita sebelum ni tunggang
Langgang.. bila kita dah mempelajari
Semua yang ditaip tu menjadi mudah

Apa yang penting gunakan KOD JARI
Sebab tak ramai yang mempunyai
Kemahiran menaip ..

CF dapat feedback yang positif
Pelajar IPM semasa menjalani
Latihan Industri di Jabatan Kerajaan / Swasta
menaip menggunakan
10 jari ..  itulah yang dikatakan ilmu

Mata kita hanya tumpukan
Pada skrin dan jari jemari
Saja yang melaksanakan tugasan

Mata tak letih .. otak pun
Tak stress.. tak gitu ..


24 Jul 2012

Gara-Gara TAKO .. Geng Cacamarba Haru Biru..

Tuesday, July 24, 2012 0 Comments
AsSalam petang ni memang Santai Tapi Syempoii
Santai Selesa di Petang Selasa lah katakan

Bila tidak terlalu busy .. CF suka datang bertandang
ke group Geng Cacamarba

Konsep Group ni memant syempoii lah
janji layanzz je ..

Lepas pukul 5 tadi line kembali ok
Jadi dok lepak santai kat sini

Apa lagi kita buat lah teka nama kuih
group happening ni .. kita layanlah
sampai pening .. semua asam garam

KaumSukuSakat (kuat menyakat)
semua ada dalam ni ..

yang penting jangan amek ati tu je lahhh
asik nak sentap .. bai bai k ..
hmmm laser nyee CF ni ..

Ok jom kita tengok apa kes ni
Gara-gara TAKO..
Ohoiii Takoo..

CF post di Group Geng Cacamarba
kira-kira 6:15 petang tadi
 

CF Nur Farizan
Wahai Kak Ati Shah Izan, Tuan Pok Dogo & Encik Fazli Kaka
yang bijak sana dan bijak sini .. apa ke nama kuih ni yek..
· · · 54 minutes ago

.

Follow Us @cfnurfarizan