31 July 2012

July 31, 2012 CF Nur Farizan

Selamat Pengantin Baru 
buat Gee & Suami 

Peristiwa : 3 Ramadhan 


July 31, 2012 CF Nur Farizan

Selamat Pengantin Baru 
buat Gee & Suami 

Peristiwa : 3 Ramadhan 







Dari Kiri --->  Naa Qelate, Ann Shimitsu, CF & CA




Chikebumm La Sangatttt...


 Terima kasih Team Suara FM berusaha menyiapkan design  ni..
cantik..cantik.. aiiloikeee..





 

Tengok tu Geng CF & The Typewriter syempoii..
hmm nak kalahkan Team Suara FM ker.. tanyaa..

Kami sentiasa menyokong Radio Online
ni kerana mendekatkan yang jauh
maklum sajalah melalui radio
Suara FM .. kita dapat mengekalkan
ikatan silaturrahim antara sesama kita..

Hmm radio ni memang Santai Tapi Syempoii
jom like / sokong ..
July 31, 2012 CF Nur Farizan





Dari Kiri --->  Naa Qelate, Ann Shimitsu, CF & CA




Chikebumm La Sangatttt...


 Terima kasih Team Suara FM berusaha menyiapkan design  ni..
cantik..cantik.. aiiloikeee..





 

Tengok tu Geng CF & The Typewriter syempoii..
hmm nak kalahkan Team Suara FM ker.. tanyaa..

Kami sentiasa menyokong Radio Online
ni kerana mendekatkan yang jauh
maklum sajalah melalui radio
Suara FM .. kita dapat mengekalkan
ikatan silaturrahim antara sesama kita..

Hmm radio ni memang Santai Tapi Syempoii
jom like / sokong ..
Baru-baru ini 28.07.2012 syarikat perumahan dan hartanah
MASGENUINE Alliance Holdings Sdn.bhd
berbesar hati menjemput Suara FM menghadiri
Majlis Berbuka Puasa.

Team Suara FM




Suasana Majlis Berbuka Puasa..


Celoteh Pok Yop, Yassin dan Pok Dogo..

ok senyummm...


Suara FM ~ Muzik Satu Suara



Team MASGENUINE


Gambar penuh klik SINI
July 31, 2012 CF Nur Farizan
Baru-baru ini 28.07.2012 syarikat perumahan dan hartanah
MASGENUINE Alliance Holdings Sdn.bhd
berbesar hati menjemput Suara FM menghadiri
Majlis Berbuka Puasa.

Team Suara FM




Suasana Majlis Berbuka Puasa..


Celoteh Pok Yop, Yassin dan Pok Dogo..

ok senyummm...


Suara FM ~ Muzik Satu Suara



Team MASGENUINE


Gambar penuh klik SINI

AsSalam,
Agak terlewat CF siarkan Gambar Sekitar
Majlis Perlancaran Suara FM

Tahniah SUARA FM
Antara Tetamu yang hadir
Kumpulan Nagasari



Kumpulan yang sedang meningkat naik..







Team SUARA FM ~ hebat dan luar biasa

Gambar penuh klik SINI
July 31, 2012 CF Nur Farizan

AsSalam,
Agak terlewat CF siarkan Gambar Sekitar
Majlis Perlancaran Suara FM

Tahniah SUARA FM
Antara Tetamu yang hadir
Kumpulan Nagasari



Kumpulan yang sedang meningkat naik..







Team SUARA FM ~ hebat dan luar biasa

Gambar penuh klik SINI

30 July 2012

Selamat Menduduki Peperiksaan Akhir hari ini
buat pelatih Institut Perdagangan Munshi

Kecekapan Menaip Taipskrip & Manuskrip
Kumpulan 1 - 3
9.00 pagi - 12.00 tengahari

English Communication
2.30 petang - 4.30 petang

CF doakan dipermudahkan segala urusan dan dalam
lindungan Allah Taala .. aminn..



Photo: DOA : Istikharah (Memohon) Petunjuk Tentang Baik-Buruknya Sesuatu Pekerjaan.

Ya Allah bahawasanya aku memohon petunjuk kepadaMu tentang mana yang baik buat aku menurut ilmuMu, dan akau memohon kesanggupan kepadaMu dengan kudratMu. Aku memohon kepadaMu dari keutamaanMu yang besar kerana Engkaulah yang menyanggupi aku tidak menyanggupi: Dan Engkaulah mengetahui segala yang ghaib-ya Allah, jika Engkau mengetahui bahawa urusan ini baik untukku mengenai agamaku, penghidupanku dan akibat pekerjaanku, maka takdirkanlah akan dia untuku dan mudahkan, kemudian berikanlah berkatnya. Dan jika Engkau mengetahui, bahawa pekerjaan ini buruk untukku terhadap agamaku, penghidupanku dan akibat pekerjaanku maka palingkanlah akan dia daripada ku dan palingkanlah akan daku daripadanya dan takdirkan lah kebajikan untukku dimana sahaja ada ia, kemudian berikanlah hatiku meredhainya.
July 30, 2012 CF Nur Farizan
Selamat Menduduki Peperiksaan Akhir hari ini
buat pelatih Institut Perdagangan Munshi

Kecekapan Menaip Taipskrip & Manuskrip
Kumpulan 1 - 3
9.00 pagi - 12.00 tengahari

English Communication
2.30 petang - 4.30 petang

CF doakan dipermudahkan segala urusan dan dalam
lindungan Allah Taala .. aminn..



Photo: DOA : Istikharah (Memohon) Petunjuk Tentang Baik-Buruknya Sesuatu Pekerjaan.

Ya Allah bahawasanya aku memohon petunjuk kepadaMu tentang mana yang baik buat aku menurut ilmuMu, dan akau memohon kesanggupan kepadaMu dengan kudratMu. Aku memohon kepadaMu dari keutamaanMu yang besar kerana Engkaulah yang menyanggupi aku tidak menyanggupi: Dan Engkaulah mengetahui segala yang ghaib-ya Allah, jika Engkau mengetahui bahawa urusan ini baik untukku mengenai agamaku, penghidupanku dan akibat pekerjaanku, maka takdirkanlah akan dia untuku dan mudahkan, kemudian berikanlah berkatnya. Dan jika Engkau mengetahui, bahawa pekerjaan ini buruk untukku terhadap agamaku, penghidupanku dan akibat pekerjaanku maka palingkanlah akan dia daripada ku dan palingkanlah akan daku daripadanya dan takdirkan lah kebajikan untukku dimana sahaja ada ia, kemudian berikanlah hatiku meredhainya.
Nak tablet? 
Mudah jer.. HANYA
Like facebook myzakat
& komen POSITIF STATUS kami 
July 30, 2012 CF Nur Farizan
Nak tablet? 
Mudah jer.. HANYA
Like facebook myzakat
& komen POSITIF STATUS kami 

29 July 2012

10FastFingers akan menguji kepantasan menaip anda. Hanya mulakan menaip dan lihat berapa pantas anda mampu taip. Berlatih setiap hari dan mantapkan kepantasan anda menaip. Adakah anda lebih pantas dari orang lain? 


Jom klik ---> S I N I
July 29, 2012 CF Nur Farizan
10FastFingers akan menguji kepantasan menaip anda. Hanya mulakan menaip dan lihat berapa pantas anda mampu taip. Berlatih setiap hari dan mantapkan kepantasan anda menaip. Adakah anda lebih pantas dari orang lain? 


Jom klik ---> S I N I

28 July 2012

July 28, 2012 CF Nur Farizan

25 July 2012


Alhamdulillah Ujian Kecekapan Menaip
Kali Pertama bagi K1/2012
Mencapai tahap lulus adalah 75%

Untuk mencapai tahap kederasan
Yang telah ditetapkan
Bukanlah perkara yang susah

Utama mesti ada daya usaha dan
Disiplin yang tinggi ..

Maklum sajalah sebelum ini
Kita dah pun tahu menaip

Tapi yang kurangnya kita
Skill .. teknik menaip
Kita sebelum ni tunggang
Langgang.. bila kita dah mempelajari
Semua yang ditaip tu menjadi mudah

Apa yang penting gunakan KOD JARI
Sebab tak ramai yang mempunyai
Kemahiran menaip ..

CF dapat feedback yang positif
Pelajar IPM semasa menjalani
Latihan Industri di Jabatan Kerajaan / Swasta
menaip menggunakan
10 jari ..  itulah yang dikatakan ilmu

Mata kita hanya tumpukan
Pada skrin dan jari jemari
Saja yang melaksanakan tugasan

Mata tak letih .. otak pun
Tak stress.. tak gitu ..


July 25, 2012 CF Nur Farizan

Alhamdulillah Ujian Kecekapan Menaip
Kali Pertama bagi K1/2012
Mencapai tahap lulus adalah 75%

Untuk mencapai tahap kederasan
Yang telah ditetapkan
Bukanlah perkara yang susah

Utama mesti ada daya usaha dan
Disiplin yang tinggi ..

Maklum sajalah sebelum ini
Kita dah pun tahu menaip

Tapi yang kurangnya kita
Skill .. teknik menaip
Kita sebelum ni tunggang
Langgang.. bila kita dah mempelajari
Semua yang ditaip tu menjadi mudah

Apa yang penting gunakan KOD JARI
Sebab tak ramai yang mempunyai
Kemahiran menaip ..

CF dapat feedback yang positif
Pelajar IPM semasa menjalani
Latihan Industri di Jabatan Kerajaan / Swasta
menaip menggunakan
10 jari ..  itulah yang dikatakan ilmu

Mata kita hanya tumpukan
Pada skrin dan jari jemari
Saja yang melaksanakan tugasan

Mata tak letih .. otak pun
Tak stress.. tak gitu ..


24 July 2012

AsSalam petang ni memang Santai Tapi Syempoii
Santai Selesa di Petang Selasa lah katakan

Bila tidak terlalu busy .. CF suka datang bertandang
ke group Geng Cacamarba

Konsep Group ni memant syempoii lah
janji layanzz je ..

Lepas pukul 5 tadi line kembali ok
Jadi dok lepak santai kat sini

Apa lagi kita buat lah teka nama kuih
group happening ni .. kita layanlah
sampai pening .. semua asam garam

KaumSukuSakat (kuat menyakat)
semua ada dalam ni ..

yang penting jangan amek ati tu je lahhh
asik nak sentap .. bai bai k ..
hmmm laser nyee CF ni ..

Ok jom kita tengok apa kes ni
Gara-gara TAKO..
Ohoiii Takoo..

CF post di Group Geng Cacamarba
kira-kira 6:15 petang tadi
 

CF Nur Farizan
Wahai Kak Ati Shah Izan, Tuan Pok Dogo & Encik Fazli Kaka
yang bijak sana dan bijak sini .. apa ke nama kuih ni yek..
· · · 54 minutes ago
July 24, 2012 CF Nur Farizan
AsSalam petang ni memang Santai Tapi Syempoii
Santai Selesa di Petang Selasa lah katakan

Bila tidak terlalu busy .. CF suka datang bertandang
ke group Geng Cacamarba

Konsep Group ni memant syempoii lah
janji layanzz je ..

Lepas pukul 5 tadi line kembali ok
Jadi dok lepak santai kat sini

Apa lagi kita buat lah teka nama kuih
group happening ni .. kita layanlah
sampai pening .. semua asam garam

KaumSukuSakat (kuat menyakat)
semua ada dalam ni ..

yang penting jangan amek ati tu je lahhh
asik nak sentap .. bai bai k ..
hmmm laser nyee CF ni ..

Ok jom kita tengok apa kes ni
Gara-gara TAKO..
Ohoiii Takoo..

CF post di Group Geng Cacamarba
kira-kira 6:15 petang tadi
 

CF Nur Farizan
Wahai Kak Ati Shah Izan, Tuan Pok Dogo & Encik Fazli Kaka
yang bijak sana dan bijak sini .. apa ke nama kuih ni yek..
· · · 54 minutes ago