17 November 2012

Umi Karim & Keluarga IPM

Bismillahirrahmanirrahim | AsSalam
17.11.2012 | 12:11 tengahari 

Alhamdulillah niat nak bertemu dan bersua
muka dengan Umi Karim menjadi 
kenyataan..

Guna teknik Alpha ke CF hehe
macam tu lah nampaknya .. 
doa rezeki semuanya telah kita tentukan 
oleh Maha Pencipta..

Bak kata rakan facebook 
"Hidup dengan design yang kita pilih 
dan buat keputusan"

Menarik tentang UMI dan IPM ..

Umi adalah pencetus utama dan adik-beradik 
yang lain mengikuti jejak langkahnya 
untuk join IPM.

dalam adik-beradik UMI 
4 orang yang menjalani kursus 

3 telah tamat dengan jayanya dan alhamdulillah 
masing-masing dengan kerjaya pilihan 
dan seorang lagi adik UMI 
sedang mengikuti kursus bagi 
Sesi November 2012


Fara mesej CF katanya Umi dan emak datang
dari Raub Pahang..kami sempat berposing
kat kedai makan .. Umi cakap dulu
tak merasa bergambar macam ni .. CF garangg hehe
Umi merupakan pelajar IPM tahun 2008



Fatin rakan sekelas Fara .. sebelah kanan emak Umi ..
seorang ibu yang sentiasa mendorong anak-anaknya..
tabik lah kat makcik .. seorang ibu yang luar biasa
juga seorang nenek yang mempunyai lebih 10 cucu..


wajah iras
Umi & Fara dah macam kembar..


Sambil berborak .. dan lagi CF ni snap gambar.. ishh..ishh..


kelakar time ni .. duduk semeja berborak tak sedar dah
hampir jam 2 petang ..



terima kasih Umi .. sempat menjengah IPM


bergambar kenangan bersama
kiri : CF, CA dan Umi


kali terakhir kami berjumpa Umi
 tahun 2011 semasa dua kakak kembarnya
lapor diri bagi sesi Jan 2011-Jun 2011




Umi seorang pelajar yang berdedikasi
tahan cabaran juga pelajar terbaik Trengkas 2008
mempunyai kepantasan menaip yang luar biasa.
juga cemerlang dalam lain-lain mata pelajaran.





senyummm :)

CF doakan Umi dan sekeluarga dipermudahkan
segala urusan dan dalam lindungan Allah taala..aamiin..


Insya Allah dan diberi keizinan dapatlah CF berjumpa dengan
kakak kembarnya pada 09.12.2012



0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Copyright © NurFarizan.Com