Follow Us @soratemplates

22 August 2013

Memori Kek Kopi



CF bukan lah jenis penggemar kek 
sebenarnya dah lama mencari kek berperisa kopi 
pada usia belasan tahun CF pernah merasa kek jenis ni 

Bila ke kedai request kek kopi 
orang kedai cakap mana ada jenis kek macam tu 

oo bukan mudah nak cari hampir 10 tahun 
mencari perisa ala-ala kopi 
entah kenapa minat perisa tu 
mungkin rasa tu unik dan sedapp..

Pencarian belum berakhir .. hehe 
terpandang akak comel kita ni 
kepakarannya pandai masak kek yang sedap 

Jadi CF try lah PM Kak Sue 
kata Kak Sue kek Mocha adalah 
haa macam tulah lebih kurang 

Hai bukan CF tu panjang lebar 
dia menanyakan tentang kek tu 
nak macam tu lah .. inilah .. hmmm

perisa ni susah nak dapat 
berkat tak putus asa setiap kali 
request kek .. tak kisah 
nak hadiahkan untuk orang ke 

CF akan tanya kek perisa ni 
pelik lah CF ni maca-maca permintaan dia tu 

Terima kasih Kak Sue rasa kek ni 
memang best .. kek sederhana ni 
dimakan hampir 10 orang 
rasa sikit sorang :p

saja buat pelik sikit sebab bukan kek besday 


suka corak ni berseni .. biasanya kita tengok 
bentuk bunga ni di beli .. Kak  Sue mengadun corak 
dengan lebih kreatif 

wow !! best rasa kek ni 
yang penting tak jemu & bila makan 
tak rasa pening-pening 






sempat posing dengan owner kek ni - kak Sue (berbaju hitam)



No comments:

Post a Comment