21 November 2014

Maafkan Aku

Bismillah,

Jujur CF akui minggu ni adalah minggu yang mencabar. Jika difikirkan kembali manalah daya nak buat semua benda dalam satu masa. Kadang sihat kadang tu macam nak tombang haha.. Allah Maha Kuasa yang membantu mengaturkan segala urusan. Syukur sangat ramai mendoakan CF terutama anda yang membaca status CF ni :)



Maaf jika yang mesej tidak dibalas dengan cepat
Maaf jika hadir ke pejabat tidak dilayan sebaik mungkin
Maaf jika ada mesej di facebook tidak dibalas lagi
Maaf jika ada kelas lambat masuk .. haha apa daa cekgu ni 

Sebenarnya banyak maaf lagi yang CF nak pohon terutama :

Maaf boss jika aku tidak sempurna melaksanakan tugas sepanjang minggu ini.

Dengan ini aku mula kerja dihujung minggu tak kesah di rumah atau pejabat
Asalkan kerja ku siap dengan sempurna hehe

Baru lah hidup ini menceriakan :) 

Walau apa pun TQ boss IPM yang sentiasa mempercayai hasil kerja
diri ini :) sangat kamoo sangat-sangat .. haha ayat bodek la tu..


0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Copyright © NurFarizan.Com