19 July 2015

Part 1 : Meriah Raya di Aidilfitri 2015

Bismillah. 

Alhamdulillah dengan izin Allah dapat kita meraikan Hari Raya Aidilfitri dengan penuh meriah dan riuh rendah hehe, almaklum sajalah bila ramai tu mestilah meriah.

Seawal 8 pagi dah bersiap ke masjid solat sunnat Aidilfitri. Kata abah hari raya dimestikan solat sunnat menandakan kemenangan umat Islam.Syukur dapat solat bersama mak dan  adik beradik perempuan.

Raya 2015 kali ini meriah dengan kehadiran anak menantu, anak menantu mak jah dan abah  Nasir 2 orang dan kedua-duanya perempuan dan seorang cucu perempuan yang comel alya nama di beri hasil perkahwinan Ilyas dan Shila. Ilyas adik CF yang ke 5 dari 8 beradik.

Macam-macam gaya ada, yang penting happy hehe, dalam gambar ni abah Nasir
tak ada pergi ziarah bersama rumah ke rumah orang-orang surau .. lagi pun abah kurang gemar bergambar .. 

ni sebenarnya gambar beramai sesi pertama, sementara menunggu adik beradik yang lain bersiap hehe
ada juga yang belum sampai dari lokasi masing-masing 

Hmm..CF bila dah start berselfie kemain dia yekkk

Testt..testt..

Alya panggil mak dia, Shila. Itu yang Alya nampak muka dia risau ..haha
Mak steady jek .. yang sebelah mak tu Ilyas, ayahnya si alya 

Alya dah masuk 2 tahun 2 bulan dah pandai bergaya
mak dia Shila & Ilyas

Alya dah siap pakai kasut .. dah nak ajak berjalan la tu..

hihi ...sukanya dia melaram dengan sandal barunya iteww

CF selaku mak ngah si alya berpeluang dapat bergambo sama.. alya ni makin besar
makin aktif, makin comel bila bertudung.. ehh tudung kita samalah kan alya hikhik 

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Copyright © NurFarizan.Com