18 May 2016

Hanif Berjaya Jelaskan Pinjaman Trengkas

  
categories: 
Oh ya kali ni bukan pasal denda tau maca post sebelum ni Bayar Denda Demi Tuntut Sijil Kursus. Terlebih dahulu cikgu cf nak ucap terima kasih kat Hanif kerana sudi jelaskan pinjaman Trengkas. Pinjaman Trengkas ni cf dahulukan duit cf dulu masa uols belajar dedulu , sebab IPM tidak mengeluarkan mana-mana pinjaman. Huntong uolss kan haha mengampulah cikgu cf neh 


Ok nak cerita dalam bulan 5 ni cikgu cf inbox sesorang yang masih belum jelaskan tunggakan Trengkas. bayarlah seminima rm20 pun janji tunggakan tu berkurangan.

Tahu tak bila kita berhutang ni banyak benda tersekat, antaranya rezeki kita. kengkadang cikgu cf malu nak pm ada tu buat tak tau seen saja kebanyakannya respon dan meluahkan kenapa mereka tak boleh jelas. cikgu faham walaupun dah lebih 4 tahun cikgu cf tunggu.

kesiankanlah kat cikgu cf. mood mintak simpati. doa cikgu cf uolss dipermudahkan urusan ye. nak buat bayaran boleh terus wassap ke 0111-337 6596 





Tahniah Hanif. Berjaya buat bayaran dan dah pun terima sijil kursus.