31 Aug 2016

Selamat Menyambut Hari Kebangsaan Ke-59

   No comments     
categories: 

Bismillah. Alhamdulillah Negara kita  hari ini telah menyambut Hari Kebangsaan yang ke 59 tahun, nama lama adalah Hari Kemerdekaan di tukar kepada nama Hari Kebangsaan pada tahun lepas. 

Doakan bersama, semoga negara kita aman makmur dan sejahtera. aamiin.






29 Aug 2016

Apa kaitan mandi garam dengan sales meningkat?

   2 comments     
categories: 

Soalan: Assalamualaikum, saya nak tanya. Apa kaitan mandi garam dengan sales meningkat?
Jawapan:
Waalaikumussalam.
Garam Himalaya adalah garam organik yang paling berkhasiat dan bersih. Ia mempunyai struktur geomatrik kristaline yang amat sempurna dan mengandungi semua unsur yang terdapat dalam tubuh badan manusia.
Garam merupakan satu rahmat daripada Allah SWT yang boleh dinikmati dan tidak semestinya ditakuti kemudharatannya. Garam melancarkan sistem saraf dan pengaliran neuro transmitters yang menghantar isyarat kepada otak.
Apabila kita mandi garam, garam ini mampu membetulkan sistem tubuh badan. Dari segi minda, dengan izin Allah dengan mandi garam, minda kita menjadi lebih baik, berfikiran positif dan banyak idea yang datang kepada kita. Juga ia berkaitan dengan aura atau maksud lain, gelombang minda kita berada dalam keadaan baik.
Sales kita meningkat mungkin disebabkan aura tubuh badan kita dalam keadaan yang bagus setelah mengamalkan mandian Garam Himalaya dan ia menarik ramai orang disekeliling kita. Gabungan pati aromaterapi Lavender membuatkan kita lebih tenang dan rasa segar selepas menggunakannya.
Jadi, apa yang kita fikir, apa yang kita rasa dan apa yang kita doa, semua akan menarik kepada kita. Jadi dengan mandi garam, badan dan minda kita dapat bekerja dengan baik. Bagi peniaga pula, orang lebih suka membeli daripada kita sebab aura kita bagus.
Saya harap jawapan ini dapat membantu anda menjawab persoalan diatas.
Ditaip oleh team www.nurhimalayansalt.com



19 Aug 2016

"Rahsia Laila Kekal Bertenaga"

   No comments     
categories: 

Setiap hari bertimbun kerja atas meja
Lepas satu-satu kerja kena siapkan cepat
Kadang-kadang tak sempat nak makan.

Laila pun banyak habiskan masa di ofis je.
Sampai encik suami pun asyik makan hati.
Yelah balik pun dah lewat.
Apapun tak disedia untuk makan bersama.

Satu hari officemate dia rekomenkan
gunalah produk mandian aromaterapi ni
ko nampak letih sangat macam rupa dah 40-an.
Sampai je rumah terus dia cuba.
Punyalah heaven mandi tambah ais pulak.
Menang woowww lah tiap hari !
Cenggini haa.

Muka yang lesu pun dah kembali berseri.
Badan yang tak bermaya tadi tetiba
jadi energetik macam nak lompatlompat.
Suami pun makin sayang sebab
dah pandai urus masa.

Alhamdulillah.
Tak sia-sia cuba mandian garam Nur ni
Laila harap awak yang senasib
dengan saya pun berubah

Kawan-kawan cuba la
whatsapp no ni 014-297 9545

Banyak tips dan nasihat
dia bagi kat saya.




14 Aug 2016

Kisah Si Tangan Kidal


ni gambar siang tadi, kak cf dok mengajar adik potong #‎KacangPanjang. ni festime dok mengajar adik potong sayur kacang panjang.
.
Kakaknye ajar menggunakan tangan kanan, adiknya pulak tangan kiri,
.
haa macam mana tu adik dok pegang pisau guna tangan kiri dan tangan kananya pegang sayur.
.
ajar satu demi satu sayur kacang panjang ni, akhirnya siap, bak kata pepatah nak seribu daya tak nak satu jer dalih 'TAK NAK'
.
Selamat Hari Tangan Kidal buat adikku yang berjaya potong kacang panjang sampai habes dan kawan kawan yang bertangan kidal hehe
.
#‎KisahSiTanganKidal
#‎NurHimalayanSalt



1 Aug 2016

Rezeki yang tidak disangka-sangka

   No comments     
categories: 



☺ Alhamdulillah hari ini kita telah memasuki bulan 8 . set setiap hari . setiap bulan perubahan demi perubahan yang kita akan laksanakan . doa. solat awal waktu . kunci bagi kita yang inginkan kejayaan dan Allah makbul setiap permintaan kita. Aamiin

☺ ps : Berbaki empat bulan lagi mengakhiri tahun 2016. 

========================================

☺ Firman Allah SWT yang bermaksud :
.
☺ Barang siapa yang bertakwa kepada Allah, Dia akan adakan baginya jalan keluar dan Allah akan mengurniakan rezeki dari arah yang tidak disangka-sangka kepadanya." - Surah al-Talaq 65: 2 - 3.
.
‪#‎FounderNurHimalayanSalt‬
‪#‎MandianGaramTerapi‬
‪#‎FeelFresh‬