19 Aug 2016

# #SIHAT

"Rahsia Laila Kekal Bertenaga"


Setiap hari bertimbun kerja atas meja
Lepas satu-satu kerja kena siapkan cepat
Kadang-kadang tak sempat nak makan.

Laila pun banyak habiskan masa di ofis je.
Sampai encik suami pun asyik makan hati.
Yelah balik pun dah lewat.
Apapun tak disedia untuk makan bersama.

Satu hari officemate dia rekomenkan
gunalah produk mandian aromaterapi ni
ko nampak letih sangat macam rupa dah 40-an.
Sampai je rumah terus dia cuba.
Punyalah heaven mandi tambah ais pulak.
Menang woowww lah tiap hari !
Cenggini haa.

Muka yang lesu pun dah kembali berseri.
Badan yang tak bermaya tadi tetiba
jadi energetik macam nak lompatlompat.
Suami pun makin sayang sebab
dah pandai urus masa.

Alhamdulillah.
Tak sia-sia cuba mandian garam Nur ni
Laila harap awak yang senasib
dengan saya pun berubah

Kawan-kawan cuba la
whatsapp no ni 014-297 9545

Banyak tips dan nasihat
dia bagi kat saya.

No comments:

Post a Comment

.

.

.

.

Follow Us @cfnurfarizan