4 May 2017

Puji


sebenarnya banyak benda nak share. sarat dalam kepala ni. kalau di timbang mau dalam 100kg 😂 . cf pelan pelan menulis. penulisan info santai cf masukkan sekali. yang penting blog ni 100% cf handle.
.
okey yang paling cf nak share adalah pelajar cf yang masih lagi ada tunggakan yuran trengkas. actually masa ambik trengkas dedulu, cf dahulukan duit cf sebab masa tu IPM tak ada mengeluarkan sebarang pinjaman.
.
kita sedia maklum sebelum kahwin pelajar ada yang bekerja. dan dah ikut suami. kira kerja jauh. tuntutan duduk di rumah jadi satu kewajiban sebab dah ada anak lebih dari seorang. ya cf faham. dulu kita pegang duit ada gaji sebab kerja.
.
sekarang hanya suami yang menanggung isteri dan anak anak. cf puji pelajar ini sebab walaupun dia masih tertunggak bayaran trengkas. bayaran tiap tiap bulan dah makin berkurangan. dia start bayar bulan jan 2017 tahun ni . cop suami yang bayarkan. 😍 cf puji sikap pelajar dan suaminya.
.
semoga Allah lipat gandakan rezeki pelajar ini dan suaminya. aamiin . tunggu tau cf akan update yang terkini pelajar yang membuat pinjaman dan 3  pilihan cara nak bayar balik ikut kemampuan.
.
ingat. kalau kita dah settle hutang. rezeki akan masuk dengan derasnya. sebab hutang juga menyekat segala rezeki. Wallahu'alam

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Copyright © NurFarizan.Com