10 June 2017

Kisah 4 Ramadhan : Sakit Tekak Dah Kritikal

 

mak tersenyum manis . bila dapat minum air bersih. 

banyak kisahnya sebenarnya. cemana nak 
mulakan yea.

pelan pelan cf cerita. nanti cf edit lagi 

masa first ramadhan baru ni 
sakit tekak. okey rasa cam biasa
mungkin minum air masak 
kurang agaknya walaupun dah lebih 2 liter

cf sensitif bab tekak. kalau ada problem 
memang settle cepat

eh ini dah masuk 4 ramadhan 
air tak boleh telan 
meleleh kat tepi mulut ajer 

ya Allah 
azab yang Allah uji ni 
sebenarnya nak bagi lebih 
dari apa yang kita mintak

dalam tahajud . dalam doa 
memang mintak sesungguhnya 
pada Allah. moga 
jalan cerita ni tak berlarut lama 

siang time puasa. tekak 
dah tak ada air liur 
kering kontang 

teringat ke adik yang 
selalu dok promote

tapi cf ni jenis 
kalau tak kaji tak faham 
apa fungsi nya , haa buat do no je 

sampai lah time 4 ramadhan 
cakap dengan ca . adik cf 
kita kena buat keputusan ni 

kena juga dapatkan 
air bersih . tak larat dah 
nak pegi beli air mineral 
angkut bukan sikit 

bayangkan cf boleh habiskan  
2 botol besar saiz 1.5 liter 
dalam sehari . kalau 30 hari cemana tu 😂
.
lepas subuh . terus whatsapp adik lelaki 
yang jual penapis air cuckoo 

whatsapp adik ipar mimi 
facebook ahlia muaz
partner sehidup semati 

haa mesej pulak group keluarga 

amboi nak sangat penapis 
air cuckoo . semua nak 
di whatsapp nya 😬

 

 hari ini alhamdulillah 
dah masuk seminggu 

cf guna penapis 
air cuckoo 

syukur . asbab air ini 
kesihatan bertambah baik

dengan penapis air ni 
cara nak apply pun mudah 

selepas proses 
hanya 3 hari saja dah 
boleh guna penapis air cuckoo 
jenis king top 



ni mak . mak pun hepi 
dapat minum air bersih 

nak masak air panas 
ahaa just press dah 
dapat air panas

air sejuk pun best 
sejuk je tekak 

mak guna jenis 
tank besar sikit 

model Fusion Top 

=======

kita mampu ubah hidup kita 
dengan lebih baik 

air sangat penting 
untuk tubuh badan 
darah dapat proses 
sebaiknya 

berminat nak dapatkan 
penerangan tentang penapis 
air cuckoo 

boleh contact 
adik ipar cf 

tekan kat sini 



www.nurhimalayansalt.com

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Copyright © NurFarizan.Com