1 November 2017

Women Desiree Essential Cream. Krim Kecantikan Masa Kini.

WD ini ialah krim kecantikan yang mengunakan revolosi Bio teknologi NANO, Teknologi NANO ni banyak digunakan dalam produk korea tau. Sebab tu ramai orang Korea lelawa.


WD ni fungsi dia pantas menyerap 12 kali ganda ke bawah lapisan kulit terus ke pembuluh darah untuk membuang toksin dalam tubuh badan kita, cuci darah kotor yang boleh bawak penyakit dalam tubuh badan dan mengaktifkan sel sel baru serta membuang sel sel kulit mati supaya kulit tampak lebih segar berseri umpama matahari yang menyinari pagi, memancor mancor giteww dan pastinya wajah tampak lebih awet muda 5 tahun dari usia sebenar kita.

wahhh syok kan? 

CARA penggunaan WD ni pun mudah , tak sampai 3 minit dah setel. sapu sapu kat bahagian nadi je.

nadi kedua pergelangan tangan kiri & kanan
 nadi kedua belah leher
 bahagian (ari-ari)  rahim wanita.




itu je 3  STEP mudah yang sangat menjimatkan masa. Almaklumlah orang pompuan zaman skang bz kan, mesti nak produk yang mudah,selamat dan BERKESAN itu yang paling penting. In shaa allah WD memenuhi kriteria tu.


FUNGI UTAMA WD

Mencerahkan
 Menganjalkan
 Menegangkan
 Anti penuaan/ awet muda

Dan banyak lagi fungsi yang lain. ianya telah terjual di pasaran melebihi 250,000 unit dan telah berada di pasaran lebih 3 tahun. Produk ni amat di yakini oleh pengguna akan keberkesannya dengan ribuan testimoni dari pengguna penguna WD sendiri.

Keistimewaan WD

Krim Bio Teknologi Nano
 Krim yang mudah meresap dan tidak berminyak
 Mudah guna Hanya 3 point nadi sahaja
 Mudah dibawa dengan saiznya yang comel
  Krim kecantikan yang pelbagai guna
  80% pengguna repeat order
 Selamat untuk di gunakan.
 Lulus KKM DAN BPFK
 Formulated adalah Prof dari oxford london.
 Kilang di dalam Malaysia.
 Produk bumiputra




Link untuk dihubungi
http://farhawd.wasap.my/
Kak Ngah sentasa membantu 

atau tekan terus link wasap 
untuk lebih info 



0 comments:

Post a Comment